Ψηφιακή κάρτα εργασίας – Εργάνη

Όλοι οι κάτοχοι του MyMedical Online – MyReceipts, έχουν την επιλογή προσθήκης της νέας μας εφαρμογής που αφορά την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στο λογισμικό τους.

Παροχές:

  • Διαχείριση Ψηφιακού ωραρίου & Κάρτας Εργασίας για το ιατρείο σας.
  • Εύκολη Διαχείριση των Εργαζομένων σας και του ψηφιακού ωραρίου εργασίας δημιουργημένο για ιατρικά επαγγέλματα.
  • Χρήση από κάθε είδους συσκευή (Κινητά – tablet – PC – Mac ) χωρίς κόστος αν συσκευή.
  • Άμεση διασύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ
  • Οργάνωση ψηφιακού ωραρίου εργασίας
  • Εύκολη καταχώρηση εισόδου και αποχώρησης των εργαζομένων
  • Εύκολη καταχώρηση αδειών και αργιών
  • Αναγνώριση μέσω QR Code ακόμα και από το κινητό
  • Στατιστικά
  • Έλεγχος για σωστή καταχώρηση με δυνατότητα διόρθωσης
  • Σύστημα υπενθύμισης για αποφυγή παράληψης καταχώρησης ρυθμίσιμο από εσάς
  • Δεν χρεώνεστε ανάλογα με τον αριθμό των εργαζομένων (έως 10 εργαζομένους ανά άδεια)
  • Σημείωση: σε κάποια επαγγέλματα/επιχειρήσεις δεν είναι ακόμα ενεργή στην ΕΡΓΑΝΗ η δυνατότητα χρήσης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Αν δεν είστε σίγουροι για τη δική σας μορφή επιχείρησης/επαγγέλματος, ρωτήστε το λογιστήριο σας ώστε να σας επιβεβαιώσει τη δυνατότητα χρήσης της.
    Ενεργοποιήστε την πρόσθετη εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στο MyMedical και το MyReceipts, έχοντας όλη τη διαχείριση του ιατρείου σας σε ένα λογισμικό, γρήγορα και αξιόπιστα, στην καθημερινότητά σας, χωρίς την ανάγκη ταυτόχρονης λειτουργίας πολλαπλών λογισμικών.

    € 65 + ΦΠΑ / έτος

    Καλέστε μας , Καθημερινές: 9πμ-7μμ